آ
-
آبادان
شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]
-
آسیب شناسی دهان و فک و صورت
بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین در خصوص اولین آزمون ساختاریافته بالینی در دوره ی آسیب شناسی دهان و فک و صورت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 86-92]
-
آمار استنباطی و نگرش نسبت به آمار
تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]
-
آموزش
اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]
-
آموزش
نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]
-
آموزش
تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]
-
آموزش
تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]
-
آموزش
راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]
-
آموزش
ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]
-
آموزش الکترونیک
بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]
-
آموزش الکترونیک-ترکیبی- رضایت و انگیزه
مقایسه میزان رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز از روشهای مختلف آموزشی سخنرانی، الکترونیک و ترکیبی در آموزش درمانهای دارویی بدون نسخه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 409-418]
-
آموزش بالینی
ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]
-
آموزش بالینی
تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]
-
آموزش برای یادگیری در حد تسلط
تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]
-
آموزش بزرگسالان
بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]
-
آموزش پرستاری
مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]
-
آموزش پرستاری
تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]
-
آموزش پزشکی
بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]
-
آموزش تنظیم هیجانی
تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]
-
آموزش جهانی
شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]
-
آموزش عقیدتی
بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]
-
آموزش مهارت حل مسئله
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]
-
آموزش وپژوهش
بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]
ا
-
اثربخشی
تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]
-
احساس تنهایی
بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسیتیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]
-
اختلال یادگیری
بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]
-
اخلاق
اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]
-
اخلاق
ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفهای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]
-
اخلاق حرفهای
ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفهای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]
-
اخلاق حرفه ای
ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]
-
ارتباط بین فردی
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]
-
ارزیابی
ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]
-
ارزیابی آموزشی
ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]
-
اساتید
بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]
-
اساتید مشاور
بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]
-
استادان
اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]
-
استاد راهنما
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]
-
استاد مشاور
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]
-
استعدادهای درخشان
تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]
-
اشتیاق تحصیلی
بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]
-
اضطراب
بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]
-
اضطراب
رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]
-
اضطراب امتحان
تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]
-
اضطراب خواندن زبان
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]
-
اضطراب شنیداری زبان
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]
-
اضطراب نوشتاری زبان
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]
-
اعتماد
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]
-
اعضای هیأت علمی
ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]
-
افسردگی
بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]
-
افسردگی
مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]
-
الکسی تیمیا
بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسیتیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]
-
امر به معروف
راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]
-
امنیت شغلی
عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]
-
انتخاب رشته
بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]
-
انتخاب رشته داروسازی
عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]
-
انتظار از شغل
بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]
-
انگیزش
بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]
-
انگیزش پیشرفت
پیشبینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانشآموزان در کلاسهای دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]
-
انگیزه
بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]
-
انگیزه پیشرفت
ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]
-
اهداف پیشرفت
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
-
اهلیت
ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]
-
اهواز
عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]
-
اهواز
ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]
ب
-
بار شناختی
طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]
-
باورهای خودکارآمدی تحصیلی
باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛
نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]
-
برنامه آموزشی کوتاهمدت
ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]
-
برنامه ریزی آموزشی
عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]
-
برنامه ریزی راهبردی
تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]
-
بین المللی شدن دانشگاه
شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]
پ
-
پایاننامه
شناسایی مؤلفههای یک پایاننامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]
-
پایان نامه
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]
-
پدیدار شناسی
شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]
-
پرستاری
عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]
-
پزشک عمومی
نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]
-
پسران
بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]
-
پیراپزشکی
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانشآموزان در کلاسهای دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]
-
پیشرفت تحصیلی
تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]
-
پیشرفت تحصیلی
ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]
-
پیشرفت تحصیلی
شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]
-
پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر
طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]
ت
-
تاب آوری تحصیلی
تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]
-
تحلیل درونی و برونی
تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی
ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی
ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]
-
تربیت
عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]
-
تشخیص چهار عمل
بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]
-
تعلیم و تربیت
اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]
-
تعلیم و تربیت
راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]
-
تکنیک SWOT
تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]
-
تکنیک TRIZ
بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]
-
توانمندسازی اعضای هیات علمی
تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]
-
توانمندی های اجتماعی
شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]
-
توانمندی های رفتاری
شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]
-
توانمندی های شناختی
شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]
-
توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم
شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]
-
توسعه ملی
عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]
ج
-
جرأت ورزی
بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]
-
جنس
باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛
نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]
-
جهانی شدن
شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]
-
جوّ ارتباطی
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
-
جوّ دانشجومحوری
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
-
جوّ دانشگاه
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
-
جوّ مشارکتی
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
-
جوّ معنوی
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
چ
-
چابکی دانشگاه
عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]
ح
-
حرفه
ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفهای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]
خ
-
خلاقیت
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]
-
خودکنترلی
آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]
-
خودکنترلی
آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]
-
خوش بینی
رابطه کمالگرایی والدین با عزتنفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانشآموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]
د
-
دانش آموختگان
ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]
-
دانشآموزان
شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]
-
دانش آموزان
تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]
-
دانش آموزان
بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]
-
دانش آموزان
راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]
-
دانش آموزان دختر
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]
-
دانشجو
رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]
-
دانشجو
ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]
-
دانشجویان
عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]
-
دانشجویان
عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]
-
دانشجویان
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]
-
دانشجویان
بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]
-
دانشجویان
ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]
-
دانشجویان
بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]
-
دانشجویان
اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]
-
دانشجویان
بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]
-
دانشجویان
بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]
-
دانشجویان
بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]
-
دانشجویان پرتوپزشکی
بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]
-
دانشجویان پرستاری
شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]
-
دانشجویان پرستاری و مامایی
ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]
-
دانشجویان پرستاری و مامایی
ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]
-
دانشجویان پزشکی
ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]
-
دانشجویان داروسازی
عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]
-
دانشجویان کاردرمانی
بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]
-
دانشکده بهداشت
تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]
-
دانشگاه علوم پزشکی
ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]
-
دانشگاه فرهنگیان استان مازندران
ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]
-
دختران
بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]
-
درآمیزی کار مدرسه
باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛
نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]
-
درس ریاضی
بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]
-
درس نظری
بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]
-
درمان شناختی رفتاری
اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]
-
درمان شناختی رفتاری
مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]
-
دندانپزشکی
ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]
-
دوره ضمن خدمت
بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]
-
دیدگاه
بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین در خصوص اولین آزمون ساختاریافته بالینی در دوره ی آسیب شناسی دهان و فک و صورت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 86-92]
-
دیدگاه دانشجویان
بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]
ر
-
راهبرد های یادگیری و مطالعه
تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]
-
راهکار خرد و راهکار کلان
ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفهای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]
-
راهکار کاهش غیبت
بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]
-
رشد اخلاقی
آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]
-
رشد اخلاقی
آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]
-
رضایت اگاهانه
ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]
-
رضایتمندی
بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]
-
رضایتمندی
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]
-
رضایت مندی تحصیلی
عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]
-
رفتار استنادی
آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]
-
رفتار استنادی
آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]
-
رفتار پیشرفت
طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]
ز
-
زمان و پول
بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]
ژ
-
ژورنال کلاب
بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]
س
-
سازگاریتحصیلی
بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]
-
سازگاری دانشجویی
عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]
-
سبک های نفوذ رهبری
بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]
-
سرزندگی تحصیلی
باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛
نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]
-
سرسختی روانشناختی
بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]
-
سرمایه روان شناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]
-
سطوح نیاز
بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]
-
سلامت روان
بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]
-
سلامت عمومی
مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]
-
سوء مصرف مواد
شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]
-
سوختگی
ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]
ش
-
شادکامی
اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]
-
شایستگی دانشجویان
عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]
-
شکل
بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]
-
شیوههای پرورشی
شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]
ط
-
طرح تحول سلامت
بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]
-
طرح درس
بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]
ظ
-
ظرفیت کارآفرینی
بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]
ع
-
عادات مطالعه
عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]
-
عزت نفس
رابطه کمالگرایی والدین با عزتنفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانشآموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]
-
علوم پزشکی
شناسایی مؤلفههای یک پایاننامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]
-
عملکرد
بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]
-
عملکرد تحصیلی
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]
-
عملکرد تحصیلی
تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]
-
عملکرد تحصیلی
ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]
-
عوامل اجرایی
بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]
-
عوامل بیرونی
عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]
-
عوامل درونی
عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]
-
عوامل مالی
بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]
-
عوامل مدیریتی
بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]
ف
-
فرآیند حل مسأله
بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]
-
فراشناخت
اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]
-
فرزندان
رابطه کمالگرایی والدین با عزتنفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانشآموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]
-
فرزند پروری
شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]
-
فناوری اطلاعات
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]
ک
-
کارآفرینی
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]
-
کارآفرینی
بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]
-
کارآفرینی
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]
-
کارایی
طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]
-
کاردرمانی
بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]
-
کاهش پرداختی بیماران
بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]
-
کرمانشاه
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]
-
کلاسهای دارای فناوری
پیشبینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانشآموزان در کلاسهای دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]
-
کمالگرایی
بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسیتیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]
-
کمال گرایی
رابطه کمالگرایی والدین با عزتنفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانشآموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]
-
کنترل عفونت
ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]
-
کیفیت
بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]
-
کیفیت دانشگاه
عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]
-
کیفیت زندگی
رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]
گ
-
گروه کودکان
بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]
م
-
مؤسسات آموزش عالی استان مازندران
ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]
-
مامایی
عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]
-
محیط یادگیری
ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]
-
مدارس هوشمند
بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]
-
مدل پذیرش فناوری
بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]
-
مدل تضمین آموزش
بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]
-
مدل تضمین آموزش
ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]
-
مدل نوآوری دانشمحور
تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانشمحور (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]
-
مدل همکارآموزش بالینی
تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]
-
مدیران مدارس
بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]
-
مدیریت دانش
تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانشمحور (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]
-
مدیریت نیروی انسانی کارآمد
بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]
-
مرور سیستماتیک
مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]
-
مشارکت در کلاس
اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]
-
مشاوره
بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]
-
مشاوره
بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]
-
معنویت درمانی
اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]
-
معنویت درمانی
مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]
-
مقالات متا استناد
آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]
-
مقیاس حل مسأله
بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]
-
مهارت مدیریت زمان
تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]
-
مهارت مطالعه
تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]
-
مهارت های آموزش زبان انگلیسی
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]
-
مهارتهای ارتباطی
ارزیابی مهارتهای ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]
-
مهارت های بالینی
تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]
-
مهارت های بالینی
ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]
-
مهارت های تفکر انتقادی
مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]
-
مهارت های مطالعه
عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]
-
موارد اورژانس
ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]
-
موفقیت تحصیلی
عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]
-
موفقیت تحصیلی
بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]
ن
-
ناهنجاریهای عاطفی
شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]
-
نظرات
بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی مؤلفههای یک پایاننامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]
-
نقشه کشی مفهومی
مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]
-
نگرش
بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]
-
نگرش
بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]
-
نگرش
ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]
-
نگرش
تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]
-
نگرش به تحصیل
پیشبینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانشآموزان در کلاسهای دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]
-
نگرش به فناوری
پیشبینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانشآموزان در کلاسهای دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]
-
نگرش سیستمی
شناسایی مؤلفههای یک پایاننامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]
-
نهی از منکر
راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]
-
نوآوری
تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانشمحور (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]
-
نیاز آموزشی
بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]
-
نیازسنجی
نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]
و
-
والدین
رابطه کمالگرایی والدین با عزتنفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانشآموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]
-
وزارت جهادکشاورزی
بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]
-
ولایت
عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]
-
ولایت پذیری
عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]
-
ولی
عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]
ه
-
هدایت و راهنمایی
رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]
-
هدفمندسازی
شناسایی مؤلفههای یک پایاننامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]
-
هوش اجتماعی
بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]
-
هوش فرهنگی
ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]
-
هوش معنوی
اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]
-
هوش معنوی
رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]
-
هوش هیجانی
بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]
-
هوش هیجانی
ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]
-
هیأت علمی
بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]
-
هیأت علمی
ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]
ی
-
یادگیری
تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]
-
یادگیری تسلط یاب
تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]
-
یادگیری خودراهبر
بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]