آ

  • آبادان شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • آسیب شناسی دهان و فک و صورت بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین در خصوص اولین آزمون ساختاریافته بالینی در دوره ی آسیب شناسی دهان و فک و صورت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 86-92]

  • آمار استنباطی و نگرش نسبت به آمار تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت ‌تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]

  • آموزش اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • آموزش نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • آموزش تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]

  • آموزش تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]

  • آموزش راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • آموزش ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

  • آموزش الکترونیک بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]

  • آموزش الکترونیک-ترکیبی- رضایت و انگیزه مقایسه میزان رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از روش‌های مختلف آموزشی سخنرانی، الکترونیک و ترکیبی در آموزش درمان‌های دارویی بدون نسخه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 409-418]

  • آموزش بالینی ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]

  • آموزش بالینی تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • آموزش برای یادگیری در حد تسلط تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت ‌تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]

  • آموزش بزرگسالان بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

  • آموزش پرستاری مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]

  • آموزش پرستاری تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • آموزش پزشکی بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]

  • آموزش تنظیم هیجانی تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • آموزش جهانی شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]

  • آموزش عقیدتی بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]

  • آموزش مهارت حل مسئله تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]

  • آموزش وپژوهش بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

ا

  • اثربخشی تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]

  • احساس تنهایی بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسی‌تیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]

  • اختلال یادگیری بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • اخلاق اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • اخلاق ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

  • اخلاق حرفه‌ای ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

  • اخلاق حرفه ای ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]

  • ارتباط بین فردی ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • ارزیابی ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]

  • ارزیابی آموزشی ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • اساتید بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • اساتید مشاور بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • استادان اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • استاد راهنما رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • استاد مشاور رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • استعدادهای درخشان تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]

  • اشتیاق تحصیلی بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

  • اضطراب بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • اضطراب رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • اضطراب امتحان تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • اضطراب خواندن زبان پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • اضطراب شنیداری زبان پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • اضطراب نوشتاری زبان پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • اعتماد بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • اعتیاد به اینترنت بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • اعضای هیأت علمی ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • افسردگی بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • افسردگی مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]

  • الکسی تیمیا بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسی‌تیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]

  • امر به معروف راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • امنیت شغلی عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • انتخاب رشته بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]

  • انتخاب رشته داروسازی عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • انتظار از شغل بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • انگیزش بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

  • انگیزش پیشرفت پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • انگیزش تحصیلی بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

  • انگیزه بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]

  • انگیزه پیشرفت ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • اهداف پیشرفت رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • اهلیت ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

  • اهواز عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • اهواز ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

ب

  • بار شناختی طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

  • باورهای خودکارآمدی تحصیلی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • برنامه آموزشی کوتاه‌مدت ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • برنامه ریزی آموزشی عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • برنامه ریزی راهبردی تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]

  • بین المللی شدن دانشگاه شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]

پ

  • پایان‌نامه شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • پایان نامه رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • پدیدار شناسی شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • پرستاری عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]

  • پزشک عمومی نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • پسران بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • پیراپزشکی ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت ‌تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]

  • پیشرفت تحصیلی تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]

  • پیشرفت تحصیلی ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

  • پیشرفت تحصیلی شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

ت

  • تاب آوری تحصیلی تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • تحلیل درونی و برونی تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]

  • تربیت عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

  • تشخیص چهار عمل بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • تعلیم و تربیت اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • تعلیم و تربیت راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • تکنیک SWOT تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • تکنیک TRIZ بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]

  • توانمندسازی اعضای هیات علمی تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]

  • توانمندی های اجتماعی شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • توانمندی های رفتاری شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • توانمندی های شناختی شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • توسعه ملی عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

ج

  • جرأت ورزی بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • جنس باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • جهانی شدن شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]

  • جوّ ارتباطی رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • جوّ دانشجومحوری رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • جوّ دانشگاه رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • جوّ مشارکتی رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • جوّ معنوی رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

چ

  • چابکی دانشگاه عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

ح

  • حرفه ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

خ

  • خلاقیت بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]

  • خودکنترلی آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • خودکنترلی آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • خوش بینی رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

د

  • دانش آموختگان ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • دانش‌آموزان شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • دانش آموزان تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • دانش آموزان بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • دانش آموزان راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • دانش آموزان دختر اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • دانشجو رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • دانشجو ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]

  • دانشجویان عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]

  • دانشجویان عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]

  • دانشجویان ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • دانشجویان بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • دانشجویان ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • دانشجویان بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • دانشجویان اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • دانشجویان بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • دانشجویان بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

  • دانشجویان بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • دانشجویان پرتوپزشکی بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]

  • دانشجویان پرستاری شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • دانشجویان پرستاری و مامایی ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]

  • دانشجویان پرستاری و مامایی ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • دانشجویان پزشکی ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • دانشجویان داروسازی عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • دانشجویان کاردرمانی بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • دانشکده بهداشت تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • دانشگاه علوم پزشکی ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]

  • دانشگاه فرهنگیان استان مازندران ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]

  • دختران بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • درآمیزی کار مدرسه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • درس ریاضی بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • درس نظری بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]

  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]

  • درمان شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]

  • دندانپزشکی ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • دوره ضمن خدمت بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

  • دیدگاه بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین در خصوص اولین آزمون ساختاریافته بالینی در دوره ی آسیب شناسی دهان و فک و صورت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 86-92]

  • دیدگاه دانشجویان بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]

ر

  • راهبرد های یادگیری و مطالعه تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • راهکار خرد و راهکار کلان ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

  • راهکار کاهش غیبت بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]

  • رشد اخلاقی آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • رشد اخلاقی آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • رضایت اگاهانه ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

  • رضایتمندی بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • رضایتمندی رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • رضایت مندی تحصیلی عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • رفتار استنادی آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • رفتار استنادی آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • رفتار پیشرفت طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

ز

  • زمان و پول بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

ژ

  • ژورنال کلاب بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]

س

  • سازگاری‌تحصیلی بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]

  • سازگاری دانشجویی عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • سبک های نفوذ رهبری بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]

  • سرزندگی تحصیلی رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • سرزندگی تحصیلی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • سرسختی روانشناختی بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • سرمایه روان شناختی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • سطوح نیاز بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • سلامت روان بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • سلامت عمومی مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]

  • سوء مصرف مواد شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • سوختگی ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

ش

  • شادکامی اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]

  • شایستگی دانشجویان عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • شکل بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • شیوه‌های پرورشی شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

ط

  • طرح تحول سلامت بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

  • طرح درس بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

ظ

  • ظرفیت کارآفرینی بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

ع

  • عادات مطالعه عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]

  • عزت نفس رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

  • علوم پزشکی شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • عملکرد بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

  • عملکرد تحصیلی پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • عملکرد تحصیلی تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]

  • عملکرد تحصیلی بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]

  • عملکرد تحصیلی ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • عوامل اجرایی بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

  • عوامل بیرونی عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

  • عوامل درونی عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

  • عوامل مالی بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

  • عوامل مدیریتی بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

ف

  • فرآیند حل مسأله بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]

  • فراشناخت اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

  • فرزندان رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

  • فرزند پروری شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • فناوری اطلاعات بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]

ک

  • کارآفرینی تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]

  • کارآفرینی بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

  • کارآفرینی بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]

  • کارایی طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

  • کاردرمانی بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • کاهش پرداختی بیماران بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

  • کرمانشاه ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • کلاس‌های دارای فناوری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • کمال‌گرایی بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسی‌تیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]

  • کمال گرایی رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

  • کنترل عفونت ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • کیفیت بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]

  • کیفیت دانشگاه عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • کیفیت زندگی رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

گ

  • گروه کودکان بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]

م

  • مؤسسات آموزش عالی استان مازندران ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]

  • مامایی عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]

  • محیط یادگیری ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]

  • مدارس هوشمند بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]

  • مدل پذیرش فناوری بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]

  • مدل تضمین آموزش بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • مدل تضمین آموزش ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • مدل نوآوری دانش‌محور تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه‌ مدل نوآوری دانش‌محور (مورد مطالعه: دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]

  • مدل همکارآموزش بالینی تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • مدیران مدارس بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

  • مدیریت دانش تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه‌ مدل نوآوری دانش‌محور (مورد مطالعه: دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]

  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • مدیریت نیروی انسانی کارآمد بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]

  • مرور سیستماتیک مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]

  • مشارکت در کلاس اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

  • مشاوره بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • مشاوره بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • معنویت درمانی اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]

  • معنویت درمانی مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]

  • مقالات متا استناد آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • مقیاس حل مسأله بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • مهارت مدیریت زمان تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]

  • مهارت مطالعه تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]

  • مهارت های آموزش زبان انگلیسی پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • مهارت‌های ارتباطی ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • مهارت های بالینی تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • مهارت های بالینی ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • مهارت های تفکر انتقادی مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]

  • مهارت های مطالعه عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]

  • موارد اورژانس ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

  • موفقیت تحصیلی عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]

  • موفقیت تحصیلی بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

ن

  • ناهنجاری‌های عاطفی شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • نظرات بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • نظریه داده بنیاد شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • نقشه کشی مفهومی مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]

  • نگرش بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

  • نگرش بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • نگرش ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • نگرش تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]

  • نگرش به تحصیل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • نگرش به فناوری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • نگرش سیستمی شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • نهی از منکر راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • نوآوری تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه‌ مدل نوآوری دانش‌محور (مورد مطالعه: دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]

  • نیاز آموزشی بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]

  • نیازسنجی نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

و

  • والدین رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

  • وزارت جهادکشاورزی بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]

  • ولایت عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

  • ولایت پذیری عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

  • ولی عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

ه

  • هدایت و راهنمایی رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • هدفمندسازی شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • هوش اجتماعی بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

  • هوش فرهنگی ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]

  • هوش معنوی اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]

  • هوش معنوی رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • هوش هیجانی بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • هوش هیجانی ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]

  • هیأت علمی بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • هیأت علمی ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

ی

  • یادگیری تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • یادگیری تسلط یاب تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]

  • یادگیری خودراهبر بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]